Veebilehe tekstid

Kas sinu veebileht TOOB MÜÜKE või on lihtsalt visiitkaart?

Veebileht võib olla ettevõtte jaoks kõige väärtuslikum vara.

Hea koduleht võib olla pressiesindaja, müügijuht ja kassapidaja. Ta võib tuua müüke, luua usaldust sinu ettevõtte vastu ja anda kasulikku teavet.

Veebileht võib olla nii kasulik, et keegi võib salvestada selle isegi enda järjehoidjate loendisse.

Või võib see olla Google’i otsingus 5. leheküljel, kuhu keegi tõenäoliselt ei jõua.

Las ma räägin sulle saladuse:

Viimse detailini disainitud uhke koduleht on raha raiskamine, kui veebilehe tekstid on jamad.

Mitte keegi ei tule imetlema, kui ilus veebileht sul on.

Inimesi huvitab vaid NEMAD.

Veebilehe sisu kirjutamisel on oluline:

✔ aidata potentsiaalsetel klientidel mõista, kuidas sinu toode/teenus neid aitab.
✔ tekitada neis usaldus ja luua emotsionaalne side
✔ maandada hirmud, mis toote ostmisega seoses kliendil olla võivad.

Panen kirja selle, mis on sinu peas ja südames ja kirjutan selle looks, mis läheb inimestele korda.

Veebilehe tekstide kirjutamine sisaldab:

✔ kliendi küsimustik
✔ 60-minutiline kõne
✔ 
uurimisfaas: sinu bränd, valdkond, konkurendid ja sihtgrupp
✔ 
2 muutmisvooru
✔ 
2 läbivaatamisvooru
✔ 
SEO optimeerimine: iga lehe pealkirjad + metakirjeldused

Miks veebilehe tekstid on olulised?

Näitad, et suudad kliendi probleeme lahendada

Kui veebilehele satub potentsiaalne klient, otsib ta vastuseid. Võib-olla otsib ta viise, kuidas parem välja näha või midagi, mis tema elu lihtsamaks teeks.

Mis iganes põhjus ka poleks, tuleb talle läbi teksti näidata, et just sina saad tema probleemi lahendada.

Põhjuseid, miks inimesed ostavad, on palju, näiteks soov:

Säästa aega
Säästa raha
Näha hea välja
Jätta teistele head muljet
Vältida valu
Raha teenida
Vältida pingutusi
Vältida stressi
Kaitsta perekonda

Mõtle probleemidele, mida sinu toode või teenus nende põhjustega seoses lahendab.

Oled õigel teel, kui tead, kuidas sinu toode või teenus nende elu paremaks muudab.

Aitab Google'is heale positsioonile saada

Orgaaniline sisu – kõik räägivad sellest ja tahavad oma veebilehele orgaanilist sisu saada. Veebilehele liikluse suurendamiseks on oluline teksti sees kasutada märksõnu.

Siin on aga üks kole saladus SEO tekstide kirjutamise kohta. Suurem osa sisust on kirjutatud robotitele.

Täpsemalt Google’i robotitele.

Aga kui kõik kirjutavad tekste Google’i jaoks, siis kes võidab?

Parimad SEO tekstid on kirjutatud päris inimestele. Kui tekstid on kaasahaaravad, lõbusad, harivad ja inimesed neid loevad, siis on see märk Google’ile, et tegemist on kasuliku sisuga. Ja Google premeerib sinu kodulehte kõrge otsitulemuse asetusega. 

Viib kliendist ühest kohast teise (ostuni)

Tekstid juhatavad kliendi punktist A punkti B. Üks asi on klient sinu veebilehele saada, aga veelgi olulisem on teada anda, mida ta järgmiseks tegema peab.

Tahame ju et ta broneeriks, ostaks toote, liituks meililistiga või registreeruks end koolitusele.

Läbi köitva sisu juhatamegi huvitavalt kliendi ühest kohast teise – näiteks maandumislehelt “Osta” nupuni. Või avalehelt kontaktvormini.

Maandad hirme

Kas sinu potentsiaalne kleint on veel kahe vahel, kas sinul toodet või teenust osta?

Inimestel on alati hirmud enne ostmist (eriti aga kallimate ostude või pikaajaliste maksekohustuse puhul).

Võib-olla see toode ei sobi neile. Võib-olla pole fotod head.

Võib-olla kahtlevad nad, et see kreem ei tööta.

Mõtle, mis võib takistada sinu klienti sinuga koostööd tegemast või sinu toodet ostmast. Seejärel mõtle, kuidas saad tema hirme leevendada läbi sisukirjutamise.

Mida rohkem külastaja sinu toote või teenuse kohta lugedes mõistab, et see on tema jaoks, seda rohkem on ta valmis ostma.

Me kõik tunneme end mugavamalt, kui ostame inimestelt, keda tunneme, kes meile meeldivad ja keda usaldame – klientide hirmude maandamine on suurepärane viis nendega tugeva suhte loomiseks.

Kuidas meie koostöö välja näeks?

1/ avastus

Kui oled huvitatud koostööst, kirjuta mulle natuke oma ettevõttest ja eesmärkidest. Mina ütlen sulle, kuidas saan aidata sul nendeni jõuda.

2/ Hakkame pihta?

Kas otsustasid edasi minna? Väga tore. Seejärel ootan sult sisendit ja kõiki olemasolevaid materjale.

Vaatan materjalid üksikasjalikult läbi, et välja selgitada, et mõista sinu toodet või teenust ja mis sind tegelikult konkurentidest eristab.

3/ uurimistöö

Koht, kus ma sukeldun loomeprotsessi. Teen uurimistööd ja kaevan põhjalikult ka kõige sügavamatest aukudest.

Uurimistöö sisaldab:

✔ Sinu toote või teenuse, sealhulgas funktsioonide ja kasude mõistmine.
✔ Sinu ideaalse kliendi kaardistamine – sealhulgas ka nende soovid ja valukohad
✔ Analüüsime sinu konkurente ja teeme selgeks, kuidas saaksime sind neist kõrgemale asetada.
✔ Teen märksõna analüüsi ja valin õiged märksõnad, et meie tekstid meeldiksid ka Google’ile.

4/ Kirjutamine

Kui olen eeltöö lõpetanud, teen ajurünnaku, kirjutan, uurin, kirjutan uuesti ja toimetan, kuni esimene mustand valmis saab.

5/ Esimene pilk

Esitan sulle mõned tekstid Google Docsi failis. Siin saame arutada, mis sobib ja mis mitte. Ausus on oluline. Lõppude lõpuks oleme üks meeskond – selleks, et luua ideaalsed tekstid.

6/ Läbivaatus ja muudatuste tegemine

Kui oleme kindlad, et saame jätkata, viimistlen ülejäänud teksti ja saadan selle sulle ülevaatamiseks ja täpsustamiseks.

7/ Tekst on valmis!

Avagem šampanjad… sinu tekstid on valmis!

Ära muretse, ma ei jäta sind üksi. Jätkan vajadusel koostööd sinu ning disaineriga või arendajaga, et uued sisutekstid ja veebilehe kujundus klapiksid sama täiuslikult nagu juust ja vein.

Mida meie kirja paneme:

“Eveliniga koostöö on olnud meeldiv ja ääretult lihtne, sest Evelin annab märku oma kohalolust ja mõtleb kaasa. Ta annab alati rohkem kui temalt palutakse ja see on lisanud alati häid emotsioone meie koostöösse. Loodan, et meie koostöö kestab veel pikalt!”

 — Kristjan Pärnaste, Slash OÜ kaasasutaja

Ja kui sul peaks vaja minema disainerit oma uuele veebilehele, siis mul on sulle ideaalne soovitus varuks.

Koostöö copywriteri ja veebidisaineriga, kes klapivad nagu juust ja vein, mitte ainult ei taga kvaliteetse veebilehe, vaid ka parima võimaliku kogemuse kogu kodulehe tegemise protsessi vältel.

Kirjutan tekste nii, nagu kirjutaksin iseendale …

... mis tähendab, et igaühega ma ei tööta.

Usun, et kõige paremad tekstid sünnivad siis, kui ma ka ise tootesse või teenusesse usun. Sest kui sa ei suuda mulle maha müüa, miks sa oma asja ajad ja kuidas see maailma paremaks muudab, siis kes seda veel teeb?

Sina tead oma toodet/teenust kõige paremini, siis võin sind vahepeal pinnida (väga) tüütute küsimustega.

See on selleks, et saaksime koos parima tulemuse.

Sinu (ja enda) aja austamiseks aitab see vorm aru saada, kas me sobime või mitte.

+372 56 698 528

    Kuidas ma sind leidsin:

    Sõnum:

    +372 56 698 528

    Niisiis… kas alustame?

    Võtame sinu praeguse veebilehe tekstid, säilitame kõik kullatükid, mis juba olemas on, ja pöörame ülejäänud pea peale, muutes veebilehe 24/7 töötavaks müügimeheks.

    Scroll to Top